Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от oem
    Ами компютъра от него датчик взема информация. За таблото не знам. Най-вероятно и то от там.
    Това ми е идеята - ако компа взима инфо от него(а той е повреден) и в началото като се запали колата студена и екуто маже да се бърка и затова да се дави......
    Първоначално публикувано от търтей
    ми провери и ще си говорим пак
    С един е, ся видях - с 3 жички.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #47
      Моя пък е с две жички.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
        С един е, ся видях - с 3 жички.....
        аха
        ако е на повече то две три години го смени


        маса табло еку са ти жичките

        а оем щом ти е с два начи имаш още датчици по термостата
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #49
          [quote=търтей]
          Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":2y4dbc1k
          С един е, ся видях - с 3 жички.....
          аха
          ако е на повече то две три години го смени


          маса табло еку са ти жичките

          а оем щом ти е с два начи имаш още датчици по термостата [/quote:2y4dbc1k]

          Ами май нямам. Еи сега ще сляза да видя.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            [quote=oem]
            Първоначално публикувано от търтей
            Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":1zuwrgbq
            С един е, ся видях - с 3 жички.....
            аха
            ако е на повече то две три години го смени


            маса табло еку са ти жичките

            а оем щом ти е с два начи имаш още датчици по термостата
            Ами май нямам. Еи сега ще сляза да видя.[/quote:1zuwrgbq]

            е или не е с две или имаш

            крайно време е да си свалиш сервизното ръководство и да го прочетеш :P
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #51
              Имам, имам. Другия бил на блока.







              Но кой е за компютъра и кой за таблото? Този който е на термостата го мерих с мултицета и изглеждаше добре. Но другия съмго пропуснал.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                как си го мерил с мултицет?
                шансът да е наред е минимален
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #53
                  Ами намерих една табличка за проверка на съпротивлението при различните градуси. И отговаряше. Мерих първо на студен мотор беше около 2600 ома. После запалих малко да поработи. Мерих пак 1000 ома. И така това съпротивление което измерих отговаряше на градусите долу горе.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #54
                    виж и другия също
                    но е добре да ги смениш
                    те никак не са скъпи а се развалят
                    повечето спестяват 20 лв като сменят термостат и ефектът е забавен

                    иначе за желаещите имам два три датчика в къщи
                    уж са пирфектни
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #55
                      Довечера ще го замеря.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #56
                        [quote=търтей]
                        Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":2e9rbflq
                        С един е, ся видях - с 3 жички.....
                        аха
                        ако е на повече то две три години го смени


                        маса табло еку са ти жичките
                        [/quote:2e9rbflq]
                        Ми не го знам на колко лета е, но няма да рискувам, и томороу ще го сменя.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #57
                          [quote=ФЕРАРИСТ][quote="търтей":3nhf2yhm]
                          Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":3nhf2yhm
                          С един е, ся видях - с 3 жички.....
                          аха
                          ако е на повече то две три години го смени


                          маса табло еку са ти жичките
                          [/quote:3nhf2yhm]
                          Ми не го знам на колко лета е, но няма да рискувам, и томороу ще го сменя.....[/quote:3nhf2yhm]

                          а термостата как е?
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #58
                            [quote=търтей][quote="ФЕРАРИСТ":nwyq7u8o][quote="търтей":nwyq7u8o]
                            Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":nwyq7u8o
                            С един е, ся видях - с 3 жички.....
                            аха
                            ако е на повече то две три години го смени


                            маса табло еку са ти жичките
                            [/quote:nwyq7u8o]
                            Ми не го знам на колко лета е, но няма да рискувам, и томороу ще го сменя.....[/quote:nwyq7u8o]

                            а термостата как е?[/quote:nwyq7u8o]
                            Бетон е отвсякъде - може би той е часта в колата за която имам 100% убеждение че е наред......отвори някъде между 85 и 90 градуса, не видях точно щото се бях заблял и не видях точно кога температурата на мултицета се повиши.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #59
                              Значи смених темп датчик на термост но проблема си остава - когато е студена не поема газта, оправя се сама след 1-2 минути и плавно подаване на газ на място - днес едно аверче при махнати маркучи преди дебитомера си сложи за малко ръката отпред и глъхненето моментално изчезна......предполагам че в началото екуто получава данни за много бедна смес.......дебитомера мисля че е ок, когато е оголен и духна над него, колата моментално мени обороти, което мисля че е знак че има измерване.....иначе оборотите ми не се влияят от скороста на въздуха, въпреки че съм с КН филтър......заврял съм го в кутията, пасва идеално....
                              Запазил съм си час другия петък при тоя Бобо за тотално диагностика и прочее, ще видим какво ще стане.....иначе въпреки капризите си, Алфето върви страхотно, много съм доволен......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #60
                                Едно съм почти сигурен Бобо ще ти каже че дебитомера е за смяна.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X